برند صنعت مد و پوشاک LOUIS VUITTON:

برند صنعت مد و پوشاک LOUIS VUITTON

یا به اختصار ال وی از بزرگترین و گرانقیمت ترین برندها با ارزش تقریبی 28.1 میلیارد دلار برندی فرانسوی است که در 1854 توسط لویی ویتون طراح تاسیس شد.

برند صنعت مد و پوشاک GOCCI:

گوچی با ارزش تقریبی 12.4 میلیارد دلار برندی ایتالیایی است که در 1921 توسط گوچیو گوچی در شهر فلورانس تاسیس شد و اکنون پرفروش ترین نام تجاری ایتالیا می باشد.

برند صنعت مد و پوشاک GOCCI

برند صنعت مد و پوشاک HERMES:

برند صنعت مد و پوشاک HERMES

هرمس (ﹺارمس) با ارزش تقریبی 10.6 میلیارد دلار برندی است فرانسوی که در1837 توسط تیری ارمس که در ابتدا به تولید محصولات جانبی سرارکاری می پرداخت تاسیس شد و امروزه از برترین برندها در صنعت مد می باشد.

برند صنعت مد و پوشاک PRADA:

پرادا با ارزش تقریبی 7.3 میلیارد دلار برندی است ایتالیایی که در 1913 توسط ماریو پرادا و برادرش تاسیس شد و دفتر مرکزی ان امروز در شهر میلان می باشد و بیش از 250 فروشگاه در سراسر جهان دارد.

برند صنعت مد و پوشاک PRADA

برند صنعت مد و پوشاک CHANEL:

شنل با ارزش تقریبی 6.8 میلیارد دلار برندی است فرانسوی که در 1909 توسط کوکو شنل خیاط تاسیس شد و یکی از گران‌قیمت‌ترین و مطرح ترین‌ها در صنعت مد زنانه است و دو دفتر مرکزی آن در نوی سور سن فرانسه و لندن بریتانیا قرار دارد.

برند صنعت مد و پوشاک CHANEL

برند صنعت مد و پوشاک RALPH LAUREN:

برند صنعت مد و پوشاک RALPH LAUREN

رالف لورن با ارزش تقریبی 6.6 میلیارد دلار برندی است امریکایی که در 1967 توسط رالف لورن در نیویورک تاسیس شد. برندهای پولو و کلاب موناکو نیز زیر مجموعه این برند هستند.

برند صنعت مد و پوشاکBURBERRY:

برند صنعت مد و پوشاکBURBERRY

بربری با ارزش تقریبی 5.87 میلیارد دلار یک برند بریتانیایی است که در 1865 توسط توماس بربری در شهر باسینگستوک تاسیس شد و همواره بخاطر نوآوری هایش شهرت دارد و برند مراقبت از پوست ان یکی  از گران‌قیمت‌ترین برند هاست.

برند صنعت مد و پوشاک VERSACE:

برند صنعت مد و پوشاک VERSACE

ورساچه با ارزش تقریبی 5.5 میلیارد دلار برندی است ایتالیایی که در 1978 توسط جیانی ورساچه تاسیس شد ورساچه برای لباس های نمادین و جسورانه، چاپ های زنده و تزئینات جذابش شهرت دارد و یکی از برندهای محبوب دنیای مد است.

برند صنعت مد و پوشاک FENDI:

برند صنعت مد و پوشاک FENDI

فندی با ارزش تقریبی 4.8 میلیارد دلار برندی ایتالیایی است که در 1925 توسط آدل و ادواردو فندی در شهر رم تاسیس شد و در دهه 50 با ایده های خلاقانه 5 دخترشان که همه به کسب و کار خانوادگی پیوسته بودند شکوفا وبسرعت رشد کرد . به یکی از جذاب ترین برندها بدل شد.

برند صنعت مد و پوشاک GIORGIO ARMANI:

برند صنعت مد و پوشاک GIORGIO ARMANI

ارمانی با ارزش تقریبی 3.1 میلیارد دلار برندی ایتالیایی است که در 1974 توسط جورجیو ارمانی طراح تاسیس شد و بسرعت در صنعت مد مردان و سایر فعالیت هایش به یکی از بهترین ها تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید