چرخ خیاطی صنعتی بطر چیست
اشتراک گذاری:

انواع چرخ خیاطی صنعتی بطر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

خیاطی یک هنر قابل توجه و پرطرفدار از گذشته تا کنون بوده است که امروزه با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا به دوخت و دوز انواع پوشاک می‌پردازند. چرخ‌های خیاطی از ضروری‌ترین لوازم‌ جهت دوخت و دوز در منازل و کارگاه‌های خیاطی هستند که از انواع بسیار متنوعی برخوردارند.

چرخ‌های صنعتی از پیشرفته‌ترین چرخ‌های خیاطی به شمار می‌روند که برای دوخت و دوزهای متنوع و نامحدود مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله از گروه بازرگانی چرخیران قصد داریم شما را با اینکه چرخ خیاطی صنعتی بطر چیست و کاربردهای این دستگاه آشنا نماییم، به همین دلیل توصیه می‌کنیم با ما تا پایان همراه باشید.

برای مشاهده و خرید چرخ خیاطی بطر، کلیک کنید 

دستگاه چرخ خیاطی صنعتی بطر چیست؟

خیاطی یک هنر محبوب میان اغلب خانم‌ها و برخی آقایان است که امروزه می‌توان به عنوان یک شغل حرفه‌ای و پردرآمد به آن نگاه کرد. از مهم‌ترین لوازم مورد استفاده در حرفه خیاطی انواع چرخ خیاطی‌ها هستند که هر یک با توجه به نوع کاربرد و عملکرد خود مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چرخ خیاطی صنعتی بطر یکی از ضروری‌ترین چرخ‌ها در صنعت خیاطی است که با دارا بودن بازویی بزرگ خود در این صنعت بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع بازویی بزرگ استوانه‌ای عمودی یا افقی این چرخ حیاطی به عنوان شاخص‌ترین ویژگی آن به شمار می‌رود که به موجب آن می‌توان انواع کیف و کفش، مبلمان، اجناس چرمی و غیره را مورد دوخت و دوز قرار داد.

این چرخ به عنوان چرخ کیف‌دوزی در خیاطی نیز شناخته می‌شود، چرا که اغلب برای دوخت و دوز کیف‌های چرمی، مجلسی، معمولی و غیره استفاده می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی افراد توانستند چرخ خیاطی‌های متعددی وارد بازار کنند که این چرخ خیاطی بطر نیز از انواع پرکاربرد آن‌ها شناخته می‌گردد.

کاربرد چرخ خیاطی صنعتی بطر

چرخ خیاطی صنعتی بطر با دارا بودن مکانیسم پیشرفته و امروزی خود توانایی دوخت و دوزهای باکیفیت، سریع و آسان را برای خیاطان فراهم آورده است. به همین دلیل است که استفاده از این چرخ خیاطی صنعتی حرفه‌ای در حوزه خیاطی بسیار ضروری بوده و اغلب خیاطان برای دوخت و دوز محصولاتی همچون کیف، رویه مبل، چمدان و غیره از این دستگاه استفاده می‌کنند.

دغدغه اغلب خیاطان حرفه‌ای حین دوخت محصولاتی همچون کیف به بخش لوله‌ای و گرد آن‌ها مربوط می‌شود که چرخ صنعتی بطر به خوبی امکان دوخت باکیفیت چنین نقاطی را فراهم می‌آورد. بر این اساس طبق مطالب شرح داده شده مهم‌ترین کاربرد چرخ صنعتی بطر دوخت و دوز قسمت‌های گرد و لوله‌ای کیف و محصولاتی از این قبیل با کیفیت و سرعت بالا خواهد بود. شما می‌توانید این محصول کاربردی را در سایت مجموعه چرخیران مشاهده کرده و به راحتی برای خود سفارش دهید.

انواع چرخ خیاطی صنعتی بطر

انواع چرخ خیاطی صنعتی بطر

همانطور که مشاهده کردید، چرخ خیاطی صنعتی بطر برای دوخت و دوزهایی که دارای قسمت‌های لوله‌ای یا استوانه‌ای هستند و نیاز به چرخاندن دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرخ خیاطی بطر تنها به یک شکل و شمایل واحد خلاصه نمی‌شود بلکه دارای دو نوع افقی یا عمودی است که جهت دوخت انواع لبه‌ها به کیف‌ها، افسار حیوانات، روکش‌ها، چادرهای مسافرتی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معمولا نوع بطردار افقی آن برای اتصال انواع نوارها به لبه کیف و نوع بطردار عمودی آن جهت دوخت و دوزهای ته چمدان و کیف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این بخش شما را با چند مورد از رایج‌ترین انواع چرخ‌های خیاطی صنعتی بطر آشنا می‌کنیم تا اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشید.

چرخ خیاطی صنعتی بطر زواردوز

چرخ خیاطی بطر زواردوز یکی از پرکاربردترین انواع چرخ‌های بطر صنعتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد به صورت دستی سرعت دوخت دستگاه را تنظیم کنند. این دستگاه یکی از باکیفیت‌ترین زواردوزی‌ها را به شما ارائه می‌دهد که این امر را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد.

در این نوع چرخ خیاطی بطر یک لامپ LED تعبیه شده است تا کاربران حین دوخت و دوز مشکلی از جهت روشنایی نداشته باشند. از طرفی نوع دینام استفاده شده در این کالا نیز از نوع کلاچی بوده که موجب بالا بردن راندمان دستگاه می‌شود و از ایجاد لرزش و صدا جلوگیری می‌کند.

چرخ خیاطی صنعتی بطر آسیایی

این مدل از چرخ خیاطی صنعتی بطر برای دوخت و دوزهای ضخیم کاربرد دارد که امکان دوخت و دوز سریع و باکیفیت برای خیاطان به همراه می‌آورد. در واقع اصلی‌ترین کاربرد این چرخ صنعتی بطر برای دوخت و دوز محصولاتی همچون مبلمان، صندلی ماشین، چتر نجات یا زین اسب است.

این دستگاه نیز از چراغ LED برخوردار بوده و قابلیت دوخت و دوز سریع، آسان و باکیفیت را همراه با بهره‌مندی از دینام سرخود را نیز دارا است. چنانچه علاقمند به تهیه این نوع از چرخ صنعتی بطر هستید می‌توانید تنها با مراجعه به سایت چرخیران این محصول را سریعاً تهیه کنید.

مزایای استفاده از چرخ خیاطی صنعتی بطر

چرخ خیاطی صنعتی بطر به علت دارا بودن بازویی استوانه‌ای خود تفاوت اساسی با دیگر چرخ‌های صنعتی دارد، به همین دلیل انتظار می‌رود این چرخ خیاطی صنعتی دارای مزیت‌هایی نیز باشد. با ورود به اغلب کارگاه‌های خیاطی حرفه‌ای وجود چرخ خیاطی بطر را مشاهده می‌کنید که یکی از ضروری‌ترین لوازم خیاطان به شمار می‌رود. در این قسمت از مقاله قصد داریم شما را با چند مورد از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از چرخ‌های صنعتی بطر آشنا کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • امکان دوخت و دوز باکیفیت
  • فراهم آوردن دوخت و دوزهای استوانه‌ای و لوله‌ای شکل
  • امکان دوخت سریع و آسان
  • دوخت و دوز قسمت‌های ضخیم پارچه

ویژگی های بهترین چرخ خیاطی صنعتی بطر

همان‌طور که در بخش‌های قبلی عنوان کردیم چرخ خیاطی صنعتی بطر به دلیل کاربرد گسترده خود در بخش دوخت و دوزهای استوانه‌ای و به عبارتی لوله‌ای شکل پارچه‌ها در حرفه خیاطی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک چرخ خیاطی بطر زمانی کارآمد و مفید است که ویژگی‌های خوبی را دارا باشد و این ویژگی‌ها توسط خیاطان حرفه‌ای مورد تایید قرار گیرد.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های برترین چرخ‌های خیاطی صنعتی بطر شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کیفیت بالای قطعات سازنده دستگاه
  • برند تولیدکننده مطرح و برتر
  • دوخت و دوز سریع و باکیفیت
  • دوام و ماندگاری بالا

در این قسمت از مقاله چند مورد از بهترین چرخ‌های خیاطی صنعتی بطر نیز به شما معرفی می‌کنیم که عبارتنداز:

  • چرخ‌های خیاطی صنعتی بطر از برند زوجی
  • چرخ‌های خیاطی صنعتی بطر از برند تیپیکال
  • چرخ‌های خیاطی صنعتی بطر از برند کاشیما
  • چرخ‌های خیاطی صنعتی بطر از برند هایلید

خرید و قیمت چرخ خیاطی صنعتی بطر

اگر از خریداران چرخ خیاطی صنعتی بطر هستید و دغدغه قیمت آن را دارید بهتر است در این بخش همراه ما باشید. چرخ‌های خیاطی صنعتی بطر همانند اغلب لوازم خیاطی موجود در بازار به عوامل متعددی برای تعیین قیمت دقیق خود وابسته هستند، به همین دلیل نمی‌توان قیمت مشخصی را برای آن‌ها در نظر گرفت.

در این قسمت شما را با چند مورد از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نهایی چزخ‌های خیاطی صنعتی بطر آشنا می‌کنیم که عبارتنداز:

  • نوسانات قیمت ارز در بازار
  • میزان عرضه و تقاضا
  • برند تولیدکننده
  • کیفیت دستگاه
  • نوع، قابلیت و ویژگی‌های دستگاه

سخن پایانی

چرخ‌های خیاطی صنعتی از مهم‌ترین لوازم در حرفه خیاطی به شمار می‌روند که به موجب آن‌ها می‌توان تمامی دوخت و دوزها را با کیفیت و سرعت بالا انجام داد. در این مقاله تلاش کردیم شما را با چرخ خیاطی صنعتی بطر و مزایای آن آشنا کنیم تا در صورت اقدام به خرید این کالا اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید. ما به شما توصیه می‌کنیم بسیار ساده و سریع فرایند خرید این چرخ خیاطی را از طریق سایت مجموعه چرخیران انجام دهید تا از مزیت‌های خرید از این مجموعه بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

  1. برترین برندهای تولیدکننده چرخ خیاطی صنعتی بطر کدامند؟

با توجه به مطالبی که در مقاله ارائه دادیم برترین برندهای تولیدکننده این چرخ‌ها برند کاشیما، تیپیکال، زوجی و هایلید شناخته می‌شوند.

  1. چگونه می‌توانیم چرخ خیاطی‌های صنعتی بطر را تهیه کنیم؟

شما می‌توانید تنها با ورود به سایت چرخیران انواع این چرخ خیاطی صنعتی را به سادگی خریداری نمایید.

  1. مهم‌ترین کاربردهای استفاده از چرخ خیاطی بطر کدامند؟

این چرخ با توجه به نوع طراحی و بهره‌مندی از بازویی استوانه‌ای خود برای دوخت و دوزهای لوله‌ای شکل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  1. قیمت حدودی چرخ‌های خیاطی صنعتی بطر چقدر خواهند بود؟

نمی‌توان قیمت واحد و یکسانی برای تمامی انواع آن در نظر گرفت و از طرفی تمامی انواع این چرخ‌ها تحت‌تاثیر عوامل اثرگذار بر قیمت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید